Tips Untuk Memikat Wanita

1) Jadi Diri Sendiri

Cubalah jadi diri sendiri dan jangan ikut style orang lain.Kita kena ingat,tuhan telah jadikan kita cukup sempurna dan unik.Kenapa perlu jadi diri orang lain?Paling penting,laki tu mesti yakin pada diri sendiri,tak lembik, dan boleh diharap.Perempuan mana yang suka kalau bf dia pengecut dan tak boleh harap?

2) Jaga Kebersihan Diri

Tinjaun yang dilakukan terhadap wanita ciri2 lelaki pilihan mereka adalah lelaki itu mesti tau jaga penampilan diri dan sentiasa bersih.Antaranya :

Gigi kena gosok selalu dan tiada saki baki makanan dicelah gigi dan pastikan juga gigi tidak kuning!
Sentiasa berbau wangi.Semburkan perfume yang wangi2 pada badan korang dan pastikan juga ketiak korang ditepek dengan deadorant!
Kuku kena pendek dan tidak hitam.
Bagi lelaki yang dihujani dengan misai dan janggut, pastikan sentiasa kemas dan tidak berserabut!
Jangan merokok.( Sebenarnya aku ni perokok..tapi aku tak kisah pun kalau gurl xnak!haha).Statistik menunjukkan perempuan tidak suka akan lelaki yang merokok. ( Aku nak kena berenti rokok lepas ni).
3) Jangan DESPRATE Sangat

Kalau iapun korang tergila-gila sangat dekat perempuan tu, pastikan korang sentiasa cool dan tidak memaksa si dia untuk suka dekat korang.Bagi kaum hawa, lelaki yang jenis macam ni dianggap seperti kebudak-budakkan! ( buat malu je weiii!)

4) Kena Senyum Selalu

Amalan senyum itu adalah sedekah.Banyak kebaikan kalau korang senyum.Muka tak hensem tak apa, yang penting bila senyum nampak manis bila dipandang orang

5 ) Bahagiakan Dia

Sifat semulajadi wanita ialah ingin disayangi dan dicintai sepenuh hati oleh kekasih mereka.Kalau muka korang hensem macam Aaron Aziz sekalipun, tetapi langsung tak pernah hiburkan wanita itu, keberangkalian untuk mereka tinggalkan korang amat tinggi sekali.

sumber: informasi.my

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...