Surat Untuk Suami Tercinta (Sweet)

ADMIN kongsikan dari seseorang yang sangat sweet (^^)

Buat suamiku yang romantis lagi tercinta – A.Humaira

Buat suamiku yang romantis lagi tercinta,
terima kasih sebab selalu cakap ‘RINDU KAT AYANG’
walaupun ayang ada depan mata dan hari2 jumpa
terima kasih sebab hari2 abang pakaikan bedak kat muka ayang
mesti abg cakap ‘COMELNYER UCUK ABG NI’

Ayang bahagia dengan abang yang sangat romantis
kalau dulu ayang selalu masak,basuh baju,kms rumh sndiri
TAPI sekarang ada abang,yang sentiasa disisi ayang
abang selalu cakap ‘JOM KITA BEKERJASAMA SAYANG’

Auat suamiku yang romantis lagi tercinta,
abang lah HERO ayang sekarang
satu hari tuh ayang menjerit sekuat hati
rupanya ada LIPAS!!ayang nangis2 takot,geli semua ada
abg belari mendapatkan ayang
abg ckp ‘LIPAS ni nak kono ni,syg jangan nangis meh kat abg’

Ayg bahagia,walaupun abg bkn seorg ustaz,tak pkai serban,jubah
TAPI ABANGLAH SEGALANYA!!
setiap hari sebelum tido mesti abg bobokkan ayg sambil nnyi Lagu kita
setiap hari ada jer tazkirah yang abg nk crite dkat ayang
apa2 jer soaln yang ayang tanye mesti abg dengan PENUH YAKIN nyer jwb
abg cakap ‘ABANG SUKA MEMBACA, SEBAB TUH ABG BOLEH JWB
APA YG AYANG TANYER,’
lepas tuh mesti abg tarik pipi ayang.. EII MERAH dah

Buat suamiku yang romantis lagi tercinta
abg sekarang makin gemok dah,ayang makin tembam dh
SEBAB ‘KITA BEDUA BAHAGIA’
abg kuat makan ayg kuat mkn juge
walupun GAJI abg xseberapa tapi KITA tak mkn psir pon kan abg..
kerana kita percaya pada yang ESA,
REZEKI MURAH LEPAS KITA BERKAHWIN
dan skrg Kita buat ‘PJJ’ di UNIVERSITI yang sme!!……… ♥

sumber: informasi.my

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Incoming search terms:

  • ayat cinta untuk suami
  • surat cinta untuk suami
  • surat untuk suami
  • ayat romantik untuk suami
  • ayat cinta buat suami
  • ayat romantis untuk suami
  • ayat untuk suami tercinta
  • suami tercinta
  • surat untuk suami tercinta
  • surat cinta untuk suami tercinta
Sumber
Iklan teks [RM7]: MENCARI DUIT SAMPINGAN? Peluang anda ada disini lihat di www.d2o4all.com/kaluduitmasyuk anda akan dibantu. Sertai sekarang!! 
Terbaek dari GuaBlog.com, Amekaw!