Gwiyomi Paling Cute Di Malaysia

Rasanya demam Gwiyomi ni dah melanda negara kita ni.. kalau tengok kat Youtube, banyak sangat dah video Gwiyomi yang di buat oleh rakyat Malaysia, tak kurang hebatnya yang lelaki pun ada.. haha..

Kartun Gwiyomi meow ciptaan Emit

Kalau dulu demam Gangnam Style, Harlem Shake dan kini Gwiyomi pula.. kalau korang tak tahu Gwiyomi tu apa, korang leh tengok kat youtube.. Artis Malaysia pun ada yang buat.

Tapi dalam kebanyakkan video- video Gwiyomi ni, inilah salah satu Gwiyomi terbaik oleh rakyat Malaysia.. Jom tengok, Gwiyomi oleh Mr.Bie :)

 #Amcam? memang terbaik kan? Semoga bermanfaat ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Incoming search terms:

  • gwiyomi tudung
  • gwiyomi jepun
  • gwiyomi malaysia
  • top 10 gwiyomi malaysia
  • lisa surihani gwiyomi
  • gambar kartun paling mudah
  • gambar kartun budak jepun
  • foto cute Malaya
  • imej gambar kartun budak
  • demam Jepun melanda malaysia
Sumber
Terbaek dari GuaBlog.com, Amekaw!