Gwiyomi Paling Cute Di Malaysia

Rasanya demam Gwiyomi ni dah melanda negara kita ni.. kalau tengok kat Youtube, banyak sangat dah video Gwiyomi yang di buat oleh rakyat Malaysia, tak kurang hebatnya yang lelaki pun ada.. haha..

Kartun Gwiyomi meow ciptaan Emit

Kalau dulu demam Gangnam Style, Harlem Shake dan kini Gwiyomi pula.. kalau korang tak tahu Gwiyomi tu apa, korang leh tengok kat youtube.. Artis Malaysia pun ada yang buat.

Tapi dalam kebanyakkan video- video Gwiyomi ni, inilah salah satu Gwiyomi terbaik oleh rakyat Malaysia.. Jom tengok, Gwiyomi oleh Mr.Bie :)

 #Amcam? memang terbaik kan? Semoga bermanfaat ^^

Incoming search terms:

  • gwiyomi tudung
  • gwiyomi jepun
  • gwiyomi malaysia
  • top 10 gwiyomi malaysia
  • lisa surihani gwiyomi
  • demam Jepun melanda malaysia
  • gambar kartun budak jepun